Bismillahirrahmanirrahim..

Peluang jana pendapatan dengan shaklee..
Rezeki semuanya datang dari Allah..kita hanya berusaha..semuanya Dia yang menentukan..

Apa keistimewaan bisnes ni??

1-cara nak dapat keahlian ada 2cara :-pertama : pendaftaran RM75 seumur hidup@
                                                               Cara kedua : Beli barang 200uv(RM680)dapat free membership.

2-Tidak wajib keluar rumah mencari pelanggan,hanya online je..

3-Bimbingan secara online dan offline diberikan.Dapat menyertai secret group untuk perkongsian ilmu bisnes dan marketing,konsultasi,info produk dan motivasi berterusan secara ekslusif.

4-Peluang memajukan diri dengan pendapatan yang lumayan setiap bulan ( cash bonus 2,3,4,5 angka),peluang mendapat car bonus dan percutian 6 star serta umrah ziarah

5- Sesiapa je layak menyertai asalkan suka berkongsi ilmu,sedia berusaha,tidak putus asa,sabar,sanggup belajar,konsisten dan rajin.

6- Kenapa Shaklee???kerana ia adalah syarikat yang stabil dan mantap lebih 50tahun,suplement berkualiti tinggi,halal dan plan jualan yang menarik.

7-Citer pasal produk pulak,suplemen yang  betul2 berkualiti tinggi,diakui oleh doktor2 pakar,kesan pemulihan yang cepat dan selamat.permintaan produk sangat tinggi..

8- Sebelum saya jual,saya adalah pengguna produk ni.dan sekarang saya telah memilih untuk menjadi pengedar shaklee secara parttime dan saya telah memperolehi bonus 3angka.( baru serius buat bisnes  4bulan yang lepas )

9- Niat saya untuk  menjual produk shaklee kerana ingin membantu semua orang dapat suplement yang terbaik.pengalaman anak saya sebelum kenal shaklee amat menyedihkan.dia xsuka makan,dan selalu sembelit.bagi saya,suplement shaklee banyak membantu..

10-Selain itu niat saya untuk membantu mereka yang memerlukan sumber kewangan yang kukuh..saya hanya mampu menunjuk jalan,selebihnya anda yang perlu berusaha..jangan risau,jika anda berminat,group kami akan beri bimbingan secara berterusan..


Hubungi saya di 014-5075708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top