Selamat hari raya semua.. Alhamdulillah, petang semalam dapat turut serta bersama suami ke Telemong (Kampung Basung) yang berdekatan dengan tasik kenyir Hulu Terengganu. Perjalanan bukan untuk makan angin tetapi untuk merisik (bertunang) adik ipar dengan orang sana (Kg. Basung).

Selesai majlis pertunangan kami terus ke kawasan perkelahan yang menyediakan pelbagai perkhidmatan antaranya sewa bot, penginapan, memancing dan sebagainya. Adik-adik bercerita tentang aktiviti lasak di kawasan ini antaranya mendaki bukit atau (junggle tracking).

Kekuatan sendi agak penting untuk akviti lasak seperti ini, saya syorkan kepada mereka yang masih muda, golongan pertengahan dan sesiapa saja yang berminat dengan aktiviti lasak untuk mencuba AJHT (Advanced Joint Health Tablet) dan Ostemetrix (kalsium).
Golongan berusia juga boleh mencuba supplement ini. Antara kebaikan AJHT ialah:
- menyokong keselesaan sendi
- membantu kekalkan tulang rawan
- memelihara tisu penyambung yang sihat
- melancarkan pergerakan harian
- sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
- menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
- anti radang semulajadi
- dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
- memberi kekuatan kepada struktur sendi
- bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.

Kebetulan bulan ini promosi AJHT, beli 6 dapat free 1.

Tak rugi labur untuk kesihatan. Jangan sampai duit yang disimpan-simpan dihabiskan semua di hospital. Jadi jagalah kesihatan sendi. Sendi yang sihat dan baik akan membolehkan kita bergerak aktif setiap hari. Sendi sakit...nak jalan pun payah.

Berminat?

Hubungi saya di:
PM Fanpage: Sihat Bersama Shaklee
Call/SMS: 014-5075708
Email: huda_shaklee@yahoo.com.my
Blog: inspirasihuda.blogspot.com
Website: http://nurul-huda.weebly.com/
Facebook: Nurul Huda

Penghantaran percuma di area Kota Bharu, Kubang Kerian, Pengkalan Chepa dan Wakaf Che Yeh..

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top