Salam jumaat kepada anda semua..hari in saya nak kongsi dengan anda semua tentang kehebatan shaklee collagen powder ni....promo SCP ni tinggal beberapa hari je lg..lps ni dah jd harga biasa..nk promo lagi kena tunggu 1tahun lagi la pulak.sape nak rembat,masih ada masa lagi..rembat,jangan xrembat..

cuba anda tengok gambar kat bawah ni..nampak x perbezaannya?selepas 1bulan setengah kulit semakin cerah,gebu dan kesan jerawat semakin pudar.....


ni ada lagi testimoni pengguna SCP..hanya menggunakan sekotak lebih je..dah nampak perbezaannya kan???kulit makin cerah,lembut,lembap dan tidak berminyak. hanya yang dah mencubanya merasai perbezaan dan kecantikan kulit.




Bagaimana dengan anda?nak cuba shaklee collagen powder? hubungi saya segera ( huda - 0145075708 )

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top