Inilah supplement khas buat suami isteri untuk mengeratkan lagi kasih sayang. Bukan setakat bergurau senda je boleh eratkan kasih sayang antara suami isteri tau :)




Vitamin E untuk pengambilan encik suami, dan Alfalfa untuk pengambilan puan isteri. Jom baca apa kelebihan vitamin-vitamin ni ye..

Kelebihan Vitamin E:



1) Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum.
2) Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan. Taknak la nanti ada risiko dapat anak yang tak sempurna...
3) Merangsang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan.
4) Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium. Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa Selenium. Pengambilan Vitamin E haruslah lengkap dengan Selenium untuk mendapatkan kesan pengambilan yang optimum. Tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Kelebihan Alfalfa:



1) Merawat masalah keputihan yang sering dialami oleh golongan wanita. Pastinya masalah keputihan ni harus dibendung secepat mungkin bagi mengelakkannya jadi lebih teruk.
2) Memberi keselesaan sewaktu melakukan hubungan intim. Tidak mustahil untuk mengulangi pengalaman malam pertama :)



------------------------------------------------------------

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee?  Boleh hubungi Pn Huda (0145075708)  untuk sebarang pertanyaan:) 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top