Promosi ESP, Zinc Complex dan Vita-Lea for Children
Promosi Shaklee Mac 2015 menarik perhatian ramai dengan menampilkan tiga suplemen yang mempunyai identiti dan peminat tersendiri. Peminat setia minuman protein kacang soya Energizing Soy Protein (ESP) tidak akan melepaskan detik keemasan promosi ini. Khazanah istimewa untuk sang lelaki, Zinc Complex turut sama berada di barisan depan promosi Shaklee dan digandingkan bersama vitamin mesra kanak-kanak Vita-Lea for Children yang mendapat kepercayaan sepenuhnya daripada ibu bapa bagi kesihatan dan perkembangan anak-anak.

Maklumat promosi Shaklee Mac 2015 seperti berikut:

  1. ESP - Beli 6 percuma 1 / beli 2 diskaun 5%
  2. Zinc Complex - Beli 3 percuma 1
  3. Vita-Lea for Children - Beli 3 percuma 1
Rakyat alaysia mempunyai peratusan yang tinggi untuk menghidap penyakit kronik seperti penyakit jantung dan kanser. Selain penyakit kronik, rakyat Malaysia juga tersenarai dalam masalah berat badan berlebihan, mendahului negara asia lain seperti Korea Selatan. Dianggarkan 45.3% daripada kita menghadapi masalah berat badan berlebihan dan ia boleh menyubang kepada risiko penyakit jantung jika tidak ditangani lebih awal.

Penyakit jantung boleh berlaku jika tabiat pemakanan tidak seimbang seperti pengambilan makanan tinggi kolestrol dan penggunaan minyak masak berlebihan. Selain itu tabiat merokok dan meminum alkohol perlu dielakkan kerana ia aktiviti merugikan dan mendatangkan kemudaratan seperti penyakit jantung dan kanser.

ESP membantu menurunkan berat badan


Energizing Soy Protein (ESP) sebagai suplemen sumber protein untuk membantu anda menurunkan berat badan. Penyelasaian terbaik adalah mengamalkan cara hidup yang sihat dengan memilih makanan dan aktiviti yang dapat membekalkan anda khasiat dan tenaga. Memilih pemakanan sihat dan disertakan dengan ESP dapat mengurangkan paras kolestrol dalam darah. Apabila kolestrol rendah, risiko untuk mendapat penyakit jantung juga rendah bahkan dengan ESP dapat membantu anda memberi tenaga yang lama di samping anda mengamalkan diet seimbang.

Keistimewaan ESP


Terdapat banyak lagi keistimewaan ESP yang sangat membantu anda dalam menjaga kesihatan selain dari menurunkan kolestrol dan memberi tenaga untuk diet cemerlang anda. ESP juga baik untuk hormon wanita, penjagaan semasa mengandung, pencegahan awal dari tanda-tanda penyakit seperti Osteoporosis, Prostate, Migraine, Insomnia dan tekanan. ESP juga membantu memulihkan uterus, ovari, menopause, uban, rambut gugur, otot dan baik untuk kulit (anti penuaan).

Kesuburan khazanah berharga untuk lelaki


Kesuburan adalah satu aset berharga bagi setiap lelaki. Kesuburan yang baik menambahkan lagi kemesraan dalam keluarga seperti mempunyai anak yang ramai dan badan yang sihat. Kesuburan berkait rapat dengan kesihatan organ badan dan kemampuan sistem pertahanan badan dalam melawan penyakit.

Lelaki yang mengalami masalah kesuburan seringkali dikaitkan dengan jumlah dan kualiti sperma yang tidak mencukupi. Masalah yang dihadapi seperti Oligospermia, Azoospermia, Prostate, Diabetes, pembedahan atau kecederaan, kepanasan melampau, tekanan dan keletihan akan tersenarai sebagai beberapa faktor yang mungkin memberi kesan kepada masalah kesuburan lelaki.

Zinc Complex membantu masalah kesuburan


Peranan zinc dalam kesihatan dan kesuburan lelaki diperlukan untuk merangsang pemulihan sebarang organ dalaman terutama organ prostat. Organ prostat lelaki memerlukan 10 kali ganda zinc berbanding organ lain. Justeru zinc juga bertindak memperbaiki masalah yang boleh mengakibatkan masalah kesuburan seperti kencing manis dengan membantu penghasilan insulin untuk merawat kencing manis.

Keistimewaan Zinc Complex


Zinc Complex bukan hanya untuk lelaki, wanita juga perlu mengambil suplemen ini kerana proses penyerapannya sangat mudah diterima oleh badan. Selain itu, Zinc Complex juga dapat mengaktifkan ratusan enzim dalam badan bagi menguatkan sistem pertahanan badan, pemulihan luka, memperbaiki prostat dan pelbagai lagi kelebihan Zinc Complex yang akan anda dapati.

Pemakanan kanak-kanak dibentuk ibu bapa


Ibu bapa memainkan peranan penting dalam mendidik aspek pemakanan kanak-kanak. Corak pemakanan dan gaya hidup sihat adalah cerminan untuk anak-anak membuat penilaian awal dalam proses memilih makanan yang seimbang dan berkhasiat.

Kanak-kanak perlu diajar untuk memilih makanan mengikut kategori dan jumlah yang betul. Konsep makan secara mencukupi, sederhana dan banyak mengikut kategori dapat membantu kanak-kanak memperolehi tenaga yang mencukupi. Hidangan berbentuk karbohidrat perlu dimakan secara mencukupi, berbanding hidangan berlemak yang perlu diambil secara sederhana. Hidangan yang perlu diambil dalam jumlah yang banyak seperti sayur-sayuran dan buah-buahan.

Vita-Lea for Children multi-vitamin terbaik kanak-kanak


Hidangan makanan harian yang diambil kanak-kanak kadangkala belum cukup sepenuhnya membekalkan mereka zat-zat penting untuk perkembangan mereka. Suplemen multi-vitamin Vita-Lea for Children sarat dengan mineral dan 18 vitamin penting untuk membekalkan keperluan pembesaran. Maklumat ringkas juga pernah dihasilkan dalam bentuk video (Youtube) pada Januari 2015 mengenai manfaat Vita-Lea for Children dan juga video pada bulan Februari 2015 yang memuatkan 4 produk Shaklee termasuk Vita-Lea for Children sempena promosi Shaklee Februari 2015 yang lalu.

Manfaat Vita-Lea for Children


  1. Membantu memenuhi keperluan nutrisi badan yang tidak dapat diperolehi dari hidangan harian
  2.  Memelihara kesihatan dari aspek keseluruhan peningkatan sistem imunisasi
  3. Membantu menyihatkan hati, usus dan mata serta jangka hayat organ
  4. Membantu menguatkan tulang dan perlindungan risiko radikal bebas
  5. Memelihara kesihatan jantung, otot dan sistem saraf
  6. Menguatkan kesihatan paru-paru, prostat dan kolon
  7. Membantu pembinaan tulang yang sihat dan kuat
  8. Menyalurkan sel makanan untuk tenaga dan kesihatan badan
  9. Mengekalkan prestasi normal degupan jantung dan tekanan darah
  10. Membantu melindungi dari serangan tirod.
  11. Membantu mengelakkan anemia dan menambah penghasilan sel darah merah
  12. Melancarkan pencernaan dan memulihkan selera makan
  13. Menguatkan minda
  14. Mengawal keseimbangan hormon dan kimia dalam tubuh
  15. Menyegerakan penyerapan zat makanan kepada badan

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?

 
Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top