Lecithin dan Vita-Lea for Children


 
promosi, shaklee, mac, 2017, vitalea for children, lecithin, vivix, inspirasihuda,
Promosi Shaklee Mac 2017


Promosi Shaklee Mac 2017 menemui pengguna pemakanan sihat. Promosi ini menampilkan suplemen Lecithin dan vitamin kegemaran kanak-kanak Vita-Lea for Children. Promosi bulanan Shaklee sentiasa dinantikan ramai dan peluang ini perlu dimanfaatkan sebaik mungkin terutama bagi pengguna Shaklee yang ingin menyingkirkan lemak dan mendapat kesihatan yang lebih baik. 


Promosi Shaklee Mac 2017 - Lecithin


Lecithin Lampu Isyarat Kesihatan - Begitulah artikel yang pernah disiarkan menerusi blog ini. Penjagaan berat badan umpamanya, banyak menyumbang kepada situasi kesihatan seseorang. Apa itu konsep lampu isyarat hijau? lampu isyarat kuning? dan lampu isyarat merah?. Maka penjagaan kesihatan melibatkan keadaan berat badan juga turut berkaitan.


promosi, shaklee, mac, 2017, vivix, twin pack, mug, paper bag, inspirasihuda,
Promosi Shaklee Mac 2017 - Vivix Twin Pack


Shaklee Lecithin, sesuai dengan jolokan sebagai 'ejen pengemulsi lemak', jika fungsi Lecithin ini tidak ketahuan, maka tiada istilah istimewa itu muncul dan diungkapkan dalam corong-corong media sosial. Memanfaatkannya adalah suatu kesempatan demi harga sebuah kesihatan.

Promosi Shaklee Mac 2017 - Vita Lea for Children


Kesihatan Anak-anak di Sekolah merupakan artikel  yang menyokong pengambilan Vita-Lea for Children sebagai multi vitamin pilihan ibu bapa untuk membantu kesihatan anak-anak. Keprihatinan setiap ibu bapa terhadap anak-anak dari semua aspek kehidupan mereka bermula dengan kesihatan yang baik.

Vita-Lea for Children - Beli 3 Percuma 1

Shaklee Vita-Lea for Children adalah suplemen yang digemari kanak-kanak dengan perisa anggur berkualiti dan khasiat yang tinggi dengan serat dan mineral yang diperlukan untuk perkembangan anak-anak. Bagaimana prestasi mereka di sekolah? Ibu bapa prihatin tentu telah memikirkan apa yang sepatutnya. 

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?


Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.
 
InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
Shaklee ID 883327 | 014 507 5708 

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top