OsteMatrix, Vita-Lea for Children, Lecithin, Alfalfa Complex dan Vivix


Promosi Shaklee Februari 2017 kembali dengan kelainannya tersendiri. Promosi kali ini agak berbeza dengan penambahan produk Shaklee yang lebih banyak, mudah untuk diperolehi, jaminan pilihan ramai, hadiah menarik, tawaran berganda dan paling membanggakan penjimatan lumayan bakal diperolehi dari ahli dan pengguna hebat Shaklee. Promosi bulanan Shaklee sentiasa dinantikan ramai.

Sebut saja OsteMatrix, Vita-Lea for Children, Lecithin, Alfalfa Complex dan Vivix tentu ramai di kalangan rakyat Malaysia yang ingin memiliknya. Hasil kebaikan semula jadi produk hijau mesra alam ini, Shaklee mempunyai 'peminat' tersendiri dalam memperkatakan setiap manfaat yang dimiliki setiap produk yang ditampilkan menerusi promosi Shaklee Februari 2017.

Promosi Shaklee Februari 2017 OsteMatrix dan Vita-Lea for Children


Promosi Shaklee Februari 2017 - OsteMatrix

Umum mengetahui produk OsteMatrix Shaklee dilengkapi mineral semula jadi seperti kalsium, magnesium dan vitamin D. Produk Shaklee OsteMatrix sangat 'dicemburui' ramai terutama golongan wanita yang merasai sendiri manfaat dan keberkesanan suplemen ini dalam membantu masalah kesihatan.

Masalah kesihatan yang dihadapi seperti kekejangan otot, tulang, gigi, sembelit, sakit pinggang, sakit belakang dan masalah tidur selalunya menjadi perhatian ramai pengguna untuk memilih produk OsteMatrix Shaklee sebagai vitamin dalam membantu masalah tersebut. Banyak manfaat kesihatan yang boleh diperolehi dari pengambilan vitamin Shaklee OsteMatrix.

  • OsteMatrix - Beli 6 Percuma 1
  • OsteMatrix - Beli 2 Jimat 5%
Sesuai dengan jolokan vitamin kalsium, produk OsteMatrix Shaklee juga turut menjadi pilihan bagi pengguna yang mempunyai masalah kesihatan sendi. Kalsium mempunyai manfaat dalam membantu mengawal tekanan darah, mencegah batu karang dan membantu pengangkutan nutrien. Terdapat 10 kebaikan kalsium yang perlu diketahui pengguna suplemen OsteMatrix Shaklee.

Promosi Shaklee Februari 2017 - Vita-Lea for Children

Halaman kasih sayang dibentuk dalam sesebuah keluarga tentunya mempunyai sasaran dan motif tersendiri untuk kelihatan lebih menarik. Mencorak kehidupan keluarga tidak hanya pada penerapan nilai murni dan pendidikan. Bahkan turut berusaha untuk memberikan yang terbaik untuk kesihatan seisi keluarga, lebih-lebih lagi terhadap anak-anak yang kian membesar.

Pemakanan seimbang sudah tentu menjadi keutamaan setiap ibu bapa yang prihatin terhadap pemakanan anak-anak. Melalui promosi Shaklee Vita-Lea for Children, ibu bapa mempunyai pilihan terbaik untuk memberikan anak-anak multi vitamin yang menyumbang kepada penjagaan kesihatan dan sistem imunisasi  kanak-kanak.

  • Vita-Lea for Children - Beli 3 Percuma 1
Dunia semakin maju dengan pelbagai kemudahan yang menyerbu masuk ke gelanggang setiap warga. Kemajuan ini kadang-kadang tidak diungkap dengan cara yang lebih cermat apabila menerima masuk segala benda untuk dimanfaatkan sebagai keuntungan. Hal pemakanan dan kesihatan anak-anak di sekolah umpamanya perlu diberi perhatian oleh ibu bapa.

Pemakanan anak-anak di sekolah kini dapat dilihat dengan berbagai makanan segera yang mudah diperolehi di kedai-kedai. Selain itu penggunaan bahan-bahan tinggi kolesterol kini semakin meningkat dan boleh membawa masalah kesihatan seperti obesiti dan kelemahan daya tumpu di bilik darjah.

Oleh itu penyediaan suplemen Vita-Lea for Children untuk kesihatan anak-anak boleh dijadikan pilihan ibu bapa dalam melengkapkan mineral keperluan dan perkembangan harian.

Promosi Shaklee Februari 2017 Beli 1 Percuma 1


Promosi Shaklee Februari 2017 - Lecithin

Produk Lecithin Shaklee menjadi pilihan untuk promosi beli 1 percuma 1 pada Februari 2017. Vitamin Lecithin selalunya menjadi sebutan ramai pengguna Shaklee sebagai suplemen menurunkan berat badan dan merendahkan kolesterol.

Suplemen dalam bentuk gel Lecithin juga berfungsi meningkatkan kecerdasan otak, membantu masalah sembelit dan turut digunakan para ibu untuk memulihkan liang susu yang tersumbat.

Sembelit adalah gejala yang pasti akan dilalui setiap manusia. Walau pun sembelit merupakan gejala sementara yang dihadapi kebanyakan orang, namun ia tidak boleh dipandang ringan jika keadaan berlarutan boleh menyumbang kepada masalah kesihatan lain. Sekitar 80 peratus manusia pernah mengalami sembelit, ini menunjukkan gejala sembelit sentiasa terdedah kepada manusia apabila tidak mengamalkan corak pemakanan yang betul dan sebagainya.

  • Lecithin - Beli 1 Percuma 1 (Expiry Date : April 2017)
Promosi Shaklee Februari 2017 - Alfalfa Complex

Saat untuk berkongsi dengan lebih mudah vitamin Shaklee Alfalfa Complex bersama keluarga dan juga rakan-rakan. Promosi Alfalfa Complex Shaklee Februari 2017 adalah masa yang sesuai untuk mendapatkan suplemen Alfalfa Complex dalam jumlah yang lebih banyak dengan pembelian pada harga yang tidak berubah untuk satu produk Alfalfa Complex.
Gelaran 'Raja Tumbuhan' hingga kini terus menjadi bualan dan perhatian pengguna Shaklee. Ini kerana terdapat banyak khasiat yang boleh diperolehi dari vitamin Alfalfa Complex seperti agen detoks, anti radang, kulat, keputihan dan banyak lagi manfaat untuk kesihatan yang menyeluruh.
Apabila pengguna mengkaji mengenai tumbuhan Alfalfa yang telah digunakan antaranya dalam bidang perubatan dan penanaman, pengguna pasti akan menemui keistimewaan tersendiri dari tumbuhan Alfalfa.

Oleh itu, saranan untuk berkongsi suplemen Alfalfa Complex ini sangat sesuai dengan masa yang diberikan dengan merebut peluang promosi Shaklee Alfalfa Complex beli satu percuma satu. Pengguna yang telah merasai kehebatan vitamin Alfalfa Complex boleh berkongsi sedikit kandungan suplemen tersebut bersama keluarga dan kenalan. Seterusnya dapatkan maklum balas daripada mereka.

  • Alfalfa Complex (S) - Beli 1 Percuma 1 (Expiry Date : August 2017)
  • Alfalfa Complex (L) - Beli 1 Percuma 1 (Expiry Date : June 2017)

Promosi Shaklee Februari 2017 Mug Shaklee Edisi Terhad dan Paper Bag 'Creating Healthier Lives'

promosi, shaklee, februari, 2017, vivix, twin pack, mug, paper bag, inspirasihuda,
Promosi Shaklee Februari 2017 - Vivix Twin Pack


Promosi Shaklee 2017 - Vivix (Pek Berkembar)
Apabila membicarakan tentang perkara yang melibatkan 'edisi terhad', sudah pasti ia menjadi idaman bagi sesiapa saja yang berkongsi cerita mengenai sesuatu menjadi 'edisi terhad'. Apabila terhad, tentunya ia akan menjadi sukar untuk dimiliki di mana-mana tempat yang lain. Pengguna sudah sedia maklum kelebihan Vivix Shaklee yang sarat dengan manfaat kesihatan.

Begitu juga halnya apabila Shaklee menampilkan promosi istimewa Februari 2017 ini dengan pembelian pek berkembar vitamin Vivix produk anti penuaan hebat. Pengguna bukan hanya dapat menikmati hadiah mug Shaklee dan paper bag, bahkan banyak lagi manfaat lain yang bakal diperolehi bagi pembelian 2 botol suplemen Shaklee Vivix (Twin Pack) seperti berikut:

  • 1 biji mug istimewa Shaklee edisi terhad pada RM10.60
  • 2 buah paper bag Shaklee "Creating Healthier Lives"
  • Keahlian Shaklee percuma bernilai RM68.90
  • Bonus rebat bernilai RM34++ pada pertengahan bulan berikutnya
  • Kos penghantaran percuma
Promosi Shaklee Februari 2017 adalah peluang penjimatan berganda bagi pengguna Shaklee. Ia juga adalah saat sesuai untuk pengguna mendapatkan produk vitamin Shaklee pada kadar yang tersangat mampu untuk berkongsi kandungan suplemen Lecithin dan Alfalfa Complex bersama keluarga dan rakan-rakan lain yang mungkin belum mencuba lagi keberkesanan produk Shaklee.

Hadiah menarik menanti pengguna sempena promosi Shaklee februari 2017 memeriahkan lagi keterujaan untuk mendapatkan produk edisi terhad seperti mug Shaklee dan paper bag istimewa.

Tawaran menarik bagi promosi Shaklee 2017 tentu pada suplemen OsteMatrix dan Vita-Lea for Children sesuai dengan keadaan cuaca tidak menentu dan mengundang masalah kesihatan di kalangan rakyat Malaysia.

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?



Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.
 
InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
Shaklee ID 883327 | 014 507 5708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top