Vita-E Complex, GLA Complex, Omega Guard dan Vita-Lea for Children promosi Shaklee Oktober 2015


Setiap bulan Shaklee Malaysia sentiasa memastikan para pengguna mendapat manfaat dari produk terpilih melalui gerak promosi yang diadakan. Membuka tirai Oktober 2015, ramai yang agak terkejut dengan tawaran yang tidak dijangka dari pihak Shaklee Malaysia.

Tawaran istimewa tersebut tentulah dimiliki Vita-E Complex yang berkongsi sama dengan GLA Complex, Omega Guard dan Vita-Lea for Children. Selain itu, promosi YES Wellness Pack yang bermula pada Mei lalu akan berakhir pada hujung Oktober ini. Pemberian percuma Vita-Lea Iron Formula diteruskan untuk anda yang mendaftar sebagai ahli bermula Mei 2015 hingga Oktober 2015.

Promosi Shaklee Oktober 2015 ialah:
  1. Vita-E Complex
  2. GLA Complex
  3. Omega Guard
  4. Vita-Lea for Children

Promosi Vita-E Complex

Anda akan dapat manfaat dari promosi ini iaitu: 

  • Beli 2 diskaun 50% (beli 1 percuma 1)
  • Jualan penghabisan stok*
    Promosi Shaklee Oktober 2015

Promosi GLA Complex

Anda akan dapat manfaat dari promosi ini iaitu: 
  • Beli 6 percuma 1
  • Beli 2 diskaun 5%
    Promosi Shaklee Oktober 2015

Promosi Omega Guard

Anda akan dapat manfaat dari promosi ini iaitu: 
  • Beli 6 percuma 1
  • Beli 2 diskaun 5%
    Promosi Shaklee Oktober 2015

Promosi Vita-Lea for Children

Anda akan dapat manfaat dari promosi ini iaitu: 
  • Beli 3 percuma 1
    Promosi Shaklee Oktober 2015

Promosi YES Wellness Pack

Shaklee Malaysia menawarkan 4 set istimewa YES Wellness Pack dengan penjimatan setiap set sebanyak  5%. Set berikut ialah :

  • HEALTHY PRENATAL
  • HEALTHY POSTNATAL
  • HEALTHY YOUNG LIVING
  • HEALTHY FITNESS

HEALTHY PRENATAL menampilkan 6 suplemen iaitu ESP, Vita-Lea Iron Formula, B-Complex, OsteMatrix, SR Vita-C Plus dan Omega Guard.

HEALTHY POSTNATAL menampilkan 6 suplemen iaitu ESP, Vita-Lea Iron Formula, Alfalfa Complex, OsteMatrix, SR Vita-C Plus dan Omega Guard.

HEALTHY YOUNG LIVING menampilkan suplemen antioksidan dan awet muda iaitu Vivix (2 unit).

HEALTHY FITNESS menampilkan 6 suplemen iaitu Cinch Shake Mix (2 unit dan boleh pilih perisa berlainan coklat dan vanilla), Cinch Energy Tea Mix, Herb-Lax, Vita-Lea Iron Formula dan Lecithin.

PROMOSI ULANGTAHUN KE-100

Promosi lain sempena ulangtahun Vita-Lea with Iron Formula yang ke-100, Shaklee menawarkan percuma 1 unit Vita-Lea with iron Formula dengan setiap pendaftaran keahlian Shaklee dan membeli minima 1 produk yang lain.

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?

Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.

InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
ShakleeID 883327 | 014 507 5708 

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top