Alhamdulillah...setelah sekian lama blog inspirasihuda menyepi, hari ni baru sempat ku berkongsi cerita di sini.Saya teruja nak berkongsi kisah saya menyusukan anak kedua saya semasa di bulan puasa. 


saya disahkan hamil anak ke-3 seminggu sebelum puasa.


Bagi saya bukan senang nak menyusu si manja dikala saya di sahkan hamil anak ke-3,dalam masa yang sama saya bekerja dan berpuasa.Semestinya saya memerlukan vitamin yang mencukupi untuk mamastikan kandungan saya sihat,badan saya sihat dan tidak mengganggu proses penyusuan si manja.


Sejak saya kenal suplement shaklee,saya memang berpuas hati dengan suplement tersebut,masa itu saya mempunyai masalah susu badan kurang ketika meyusukan anak sulung saya,setelah saya mengambil shaklee,saya dapat menyusukan anak sulung saya sehingga anak sulung saya berumur 2 tahun 5 bulan.

Sehinggalah saya hamil anak ke-2,pengalaman mengandung,berpantang dan menyusu anak ke-2 bersama shaklee memang tiada masalah susu merudum,HB rendah ataupun stress..Tiada lagi ubat-ubat jamu dan herba.


saya bersama anak ke-2 di pagi syawal

Kini saya hamil anak ke-3,di doakan semoga kandungan ini sihat dan selamat.Kepada ibu-ibu dan bakal ibu yang ingin tahu apa yang saya ambil semasa hamil dan menyusu,boleh klik SET IBU MENGANDUNG

 PM 014-507 5708 | Taqabbalallahu Minna Wa Minkum




0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top