Lecithin, Collagen Powder, Vita-Lea for Children dan YES Wellness Pack


Disember adalah bulan terakhir bagi setiap tahun dan diketahui sebagai musim tengkujuh, musim cuti sekolah dan musim majlis kenduri. Persediaan kesihatan sangat penting dalam tempoh perubahan musim ini, apatah lagi dengan memenuhi undangan majlis kenduri yang banyak diadakan pada ketika ini, ia menuntut penjagaan kesihatan yang lebih baik seperti persediaan suplemen yang membantu mengurangkan kolestrol, penjagaan kulit dan meningkatkan keprihatinan terhadap kesihatan anak-anak. Info yang menarik untuk pencinta kesihatan, Shaklee Malaysia menawarkan promosi istimewa Disember 2015

Promosi Shaklee Disember 2015 menampilkan produk yang sangat sesuai terutamanya untuk kegunaan pada bulan ini. Produk yang mendapat sentuhan tawaran hebat ini adalah Lecithin, Collagen Powder, Vita-Lea for Children dan penerusan promosi YES Wellness Pack.

Hujung tahun 2015 adalah detik yang dinanti kebanyakan warga. Ada yang menanti untuk meraikan saat percutian seperti cuti sekolah dengan mengadakan aktiviti termasuk majlis perkahwinan (Lecithin disarankan bagi mengurangkan kolestrol dalam badan. Collagen Powder pula pilihan bakal pengantin untuk kulit yang sihat) dan acara yang sesuai untuk meluangkan masa yang lebih lama bersama keluarga. Tidak kurang juga yang membuat persediaan dari sebarang kemungkinan seperti menghadapi cuaca tak menentu, hujan lebat dan banjir (Vita-Lea for Children diberikan kepada anak-anak sebagai persediaan sistem pertahanan tubuh dalam menghadapi perubahan cuaca yang boleh mengakibatkan kemungkinan demam, selesema dan batuk, pencemaran air hujan / banjir boleh mengakibatkan kemungkinan keracunan makanan, muntah dan cirit-birit).

Berikut keterangan produk promosi Shaklee Disember 2015:

Promosi Lecithin

Promosi Shaklee Disember 2015
Promosi Shaklee Disember 2015
Anda akan dapat faedah dari tawaran ini iaitu:

  • Beli 6 percuma 1
  • Beli 2 diskaun 5%
Artikel berkaitan:

Promosi Collagen Powder

Promosi Shaklee Disember 2015
Promosi Shaklee Disember 2015
Anda akan dapat faedah dari tawaran ini iaitu:

  • Beli 6 percuma 1
  • Beli 2 diskaun 5%
e-Sell Shaklee Collagen Powder
Beli Collagen Powder Secara Online

Artikel berkaitan:

Promosi Vita-Lea for Children

Promosi Shaklee Disember 2015
Promosi Shaklee Disember 2015 Vita-Lea for Children
Anda akan dapat faedah dari tawaran ini iaitu:
  • Beli 3 percuma 1
Bagi ibu bapa penyayang sudah tentu menerima manfaat Vita-Lea for Children ini dapat membantu perkembangan anak-anak.

Promosi YES Wellness Pack

Shaklee Malaysia menawarkan 4 set istimewa YES Wellness Pack dengan penjimatan setiap set sebanyak  5%. Set berikut ialah :

  • HEALTHY PRENATAL
  • HEALTHY POSTNATAL
  • HEALTHY YOUNG LIVING
  • HEALTHY FITNESS

HEALTHY PRENATAL menampilkan 6 suplemen iaitu ESP, Vita-Lea Iron Formula, B-Complex, OsteMatrix, SR Vita-C Plus dan Omega Guard.

HEALTHY POSTNATAL menampilkan 6 suplemen iaitu ESP, Vita-Lea Iron Formula, Alfalfa Complex, OsteMatrix, SR Vita-C Plus dan Omega Guard.

HEALTHY YOUNG LIVING menampilkan suplemen antioksidan dan awet muda iaitu Vivix (2 unit).

HEALTHY FITNESS menampilkan 6 suplemen iaitu Cinch Shake Mix (2 unit dan boleh pilih perisa berlainan coklat dan vanilla), Cinch Energy Tea Mix, Herb-Lax, Vita-Lea Iron Formula dan Lecithin.

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?

Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.

InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
ShakleeID 883327 | 014 507 5708 

Klik Pada Gambar Untuk Order Online
 
Set Kesihatan Mengandung (Healthy Prenatal)


Set Kesihatan Bersalin / Berpantang (Healthy Postnatal)

Set Kesihatan Berat Badan (Healthy Fitness)

Set Kesihatan Awet Muda (Healthy Young Living)


0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top