Blog Inspirasi Huda sekali lagi menerbitkan slide video bulanan sempena Promosi Shaklee April 2015. Video yang berdurasi 1 minit 46 saat ini telah dimuat naik ke laman Youtube, Vimeo, Instagram, Twitter dan Facebook. Selain itu proses cetakan semula ke format MP4 dan 3GP telah dilakukan sebagai meluaskan lagi sebaran maklumat kepentingan produk bermanfaat ini.

Produk yang tersenarai dalam Promosi Shaklee April 2015 ini ialah Lecithin, GLA Complex, DTX Complex, Cinch Shake Mix dan Vita-Lea for Children. Vita-Lea for Children adalah satu-satunya produk tunggal yang masih mendapat promosi bulanan bermula Januari lalu hingga kini.

Manakala produk lain yang dipromosikan pada bulan ini adalah produk yang belum dipromosikan sebelum ini (pada tahun ini). Ia adalah peluang terbaik untuk anda memilikinya dengan jumlah yang lebih dan harga yang menarik.

Slide video ini memaparkan beberapa info penting dan terpilih untuk didedahkan kepada penonton perihal kebaikan dan manfaat yang terdapat pada sesebuah produk yang mendapat promosi pada bulan ini. Untuk maklumat tambahan berkaitan produk promosi Shaklee boleh dilihat di hashtag #PromosiShakleeApril15

Semoga usaha yang kecil ini dapat memberikan manfaat kepada masyarakat dalam mengamalkan cara hidup yang sihat, peka terhadap tahap kesihatan yang dimiliki, mengasihi diri sendiri dan orang tersayang dengan berkongsi kebaikan yang terdapat pada setiap produk Shaklee.

Selamat menonton!

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top