Melihat kepada kejayaan promosi bulan lalu, Shaklee Malaysia kali ini tampil dengan tawaran hebat sempena Promosi Shaklee Mei 2015. Produk yang mendapat sebutan sebagai suplemen kesihatan jantung kini muncul di tengah-tengah kehangatan bicara bahayanya penyakit yang menjadi musuh nombor 1 rakyat Malaysia iaitu penyakit jantung.

Maka bulan Mei 2015 boleh diisytiharkan sebagai bulan kesihatan jantung, ini kerana Promosi Shaklee Mei 2015 menampilkan 3 vitamin istimewa dan 2 daripadanya adalah produk khas untuk penjagaan jantung yang sihat. Vitamin tersebut ialah Omega Guard dan Phytocol-ST. Manakala 1 lagi vitamin istimewa untuk kanak-kanak iaitu Vita-Lea for Children.

Promosi Shaklee Mei 2015 menjadi bertambah menarik kerana pada bulan ini bermulanya 1 lagi promosi hebat yang berlangsung hingga Oktober 2015. Promosi yang dinamakan sebagai YES Wellness Pack ini mendapat penjimatan sebanyak 5% untuk pembelian setiap set produk. Setiap set YES Wellness Pack terbahagi kepada 4 bahagian sebagaimana yang dijelaskan dalam Promosi Shaklee Mei 2015.

Sebagai langkah mudah untuk anda mendapatkan sedikit info tentang Promosi Shaklee Mei 2015 dan promosi set YES Wellness Pack, maka blog Inspirasi Huda menyiapkan sebuah video ringkas sempena promosi ini dan kelebihan yang terdapat pada produk.

Video Promosi Shaklee Mei 2015 ini boleh dilihat melalui Youtube dan Vimeo. Ia juga telah dimuat naik atau dikongsikan kepada beberapa media sosial lain seperti Facebook, Instagram, Twitter, Google + dan Linkedin. Selamat Menonton!



Facebook Twitter Google Digg Reddit LinkedIn Pinterest StumbleUpon Email

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top