Wanita dan kecantikan memang sangat sinonim. Tubuh yang langsing, kulit yang halus mulus gebu serta badan yang sihat bertenaga sememangnya menjadi idaman setiap wanita. Wanita sanggup melaburkan ribuan ringgit demi merealisasikan impian ini, demi kepuasan hati.

Namun, melalui pengambilan vitamin Shaklee yang tepat dan konsisten, anda tidak perlu berbelanja besar apatah lagi kerugian. Cantik dan sihat, serta tahap keyakinan pun bertambah. Lebih menarik, anda juga mampu jana pendapatan dengan Shaklee.Testimoni Puan E** di group ekslusif pelanggan Shaklee kami.

Baru 2 minggu guna produk Shaklee 
Hasilnya:- 
-Jerawat Kecut 
-Parut mula pudar 
-Body dah susut 
Adik saya cakap,badan saya dah kurus,nanti kalau kurus sangat takut x sesuai dgn ketinggian saya.dia syorkan bagi je semua shaklee tu pada dia.Waduh....waduh...mmg bijak adik saya.


Testimoni kurus dan cantik dengan Shaklee
Puan E** terkini (gambar ihsan group ekslusif)


Puan E** mengamalkan ESP, Vitamin E, Vitamin C dan Alfalfa

Alfalfa ibarat kacip fatimah
Alfalfa Shaklee Bapa Segala Tumbuhan




Vitamin E Shaklee untuk kulit tiada parut

Petua kulit cantik? Amalkan masker ESP dan Vitamin E.

 
Saya telah membuat pilihan bijak bersama Shaklee,bagaimana dengan anda??
nak cuba??
 
Hubungi saya di 014-5075708
FB: Nurul Huda
  
 inspirasihuda.blogspot.com
·   Dapatkan konsultasi dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee independent distributor anda.
 

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top