Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Kementerian Kesihatan telah mengeluarkan peringatan kepada orang ramai supaya berwaspada dengan cuaca panas yang terlampau  ( akibat fenomena El Nino yang sedang melanda negara ) .

Menurut ketua pengarah kesihatan,fenomena El Nino yang sedang melanda negara menyamai El Nino terkuat pada tahun 1997 dan 1998.

Dan fenomena ini dijangkakan keadaan cuaca lebih kering terutama di Sabah, bahagian Utara Sarawak, bahagian utara dan pantai timur Semenanjung antara Januari hingga awal April 2016.

Ikuti ulasan lanjut berkaitan KESAN fenomena ini kepada orang ramai di

Waspada Cuaca Panas, Fenomena El Nino Terkuat Landa Negara

Bermula musim panas terjadi ni ramai kenalan saya memberitahu keluarga mereka mendapat demam,batuk dan macam-macam penyakit lain...memang diakui penyakit yang sensitif kepada perubahan cuaca mudah merebak seperti penyakit berkaitan jerebu [Jangkitan saluran atas pernafasan (Upper Respiratory Tract Infection), asma dan konjuntivitis], penyakit bawaan vektor (malaria, denggi dan leptospirosis), penyakit bawaan makanan dan air (keracunan makanan, tifoid dan taun) serta penyakit berkaitan cuaca panas seperti strok haba.

Hasil tanaman juga akan turut terjejas.Oleh itu,Supplement memang sangat penting sekarang ni untuk memastikan keluarga anda sentiasa sihat dan bertenaga sepanjang musim panas terik ini.

BEKALAN SUPPLEMENT KITA DAN ANAK DI MUSIM PANAS TERIK 

Cadangan Bekalan kita dan anak2 di Musim Panas Terik adalah :

👉 Multivitalea Kids :Membekalkan 19 vitamin dan mineral penting buat anak2..
Saranan pengambilan vitamin dan mineral berkhasiat sebagai langkah untuk membantu anak-anak mengekalkan kesihatan dan mendapat pertahanan sistem badan yang diperlukan.
Khasiat vitamin bukan hanya dapat diperolehi dari pemakanan seperti sayur-sayuran dan buah-buahan, ianya juga dapat diambil melalui kapsul atau pil yang kini terdapat di farmasi kesihatan dan mendapat kelulusan dari pihak kementerian.
( BEST OFFER NOW )

Ketahui lagi :  Kelebihan Vita-Lea for Children



Artikel berkaitan Vitalea For Children 

👉 Sustained Release Vita-C Plus  : Meningkatkan sistem imun semulajadi pada badan kita,mengurangkan kulit kering dan tumit merekah.


Ketahui lagi : Kepentingan Vitamin C Kepada Badan Kita

Supplement di musim panas terik
 Artikel berkaitan Vitamin C
👉 Performance drink : Anak2 pasti suka kerana ia berperisa oren.Ia mengelak hidrasi ( kehilangan air dalam badan ) dimusim panas.Memang sesuai diminum seisi keluarga.Ia boleh diminum dengan ais atau biasa.


Ketahui lagi : Keistimewaan Performance Drink Di Bulan Puasa


👉 Cinch Energy : Kebiasaan diambil dikalangan orang dewasa,ia membakar kalori,meningkatkan metabolisme secara semulajadi dan mengekalkan tenaga berpanjangan.


Menambahkan tenaga

Kod Produk:11008 (28 pek)
Teh putih, merah dan hijau Matcha (teh hijau premier untuk majlis keramaian di Jepun) dipetik dengan berhati-hati dan diadun untuk menghasilkan minuman yang sungguh menyihatkan ini. Ia merangsang tenaga secara semula jadi, meningkatkan kesihatan dan menenteramkan minda.
  • Bertindak dengan cara yang selamat untuk menambahkan tenaga semula jadi. Enak diminum panas atau sejuk
  • Juga mengandungi taurina, yang telah dikaji secara meluas dan terbukti berkesan untuk meningkatkan kecerdasan, tenaga dan stamina
  • Paket kecil yang ringkas dan mudah disediakan
  • Alternatif yang sempurna kepada snek manis dan kopi untuk mengangkat tenaga cepat
  • Ramuan T-Lift® eksklusif daripada teh hijau, putih dan merah
  • Bebas gluten; tiada perisa, pewarna atau pemanis tiruan
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Sharing is caring...Sihat itu Anugerah...


Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?



Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.

InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
ShakleeID 883327 | 014 507 5708

4 comments:

  1. waktu panas, kena minum air banyak.

    budak sekolah sekarang, bekas air besaq-besaq belaka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu titan.. Budak2 sangat aktif dan cepat dahaga ditambah cuca makin panas sekarang.

      Padam
  2. saja nk survey... brapa harga vitalea+performance drink ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf Ummi Hanie, baru terpandang komentar ini.. Untuk info harga Vita-Lea dan Performance Drink boleh PM/Whatsapp Huda di 014-507 5708. Huda takde no. hp Ummi :)

      Padam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top