credit daripada k.cery

Korang tahu tak kalau jerawat tumbuh sekitar bawah dagu, maksudnya ada masalah berkaitan perut (digestion). Maksudnya banyak toksin gak sebab tu stress,kurang tidur, letih terlampau. Semua punca dari toksin yang banyak dan sebab tu jerawat pun muncul kat dagu. Ini fakta yer bukan saya saja- saja reka.
Sebab sejak saya balik dari travel 3minggu lepas, memang saya perasan saya sangat letih. dan memang saya kurang minum air. Haa kesan buruknya adalah jerawat pulak tumbuh kat bawah dagu ni. Isy2.. nampaknya kena memulakan program detoks.

Nak ambil apa untuk detoks? Detoks terbaik, setiap hari anda perlu ambil 10biji Alfalfa, 3biji DTX dan 2biji Garlic. Kalau ada Vivix lagi bagus, add on 1-2 sudu besar Vivix sebelum tidur. Dan pastikan anda minum air putih dengan banyak setiap hari. 





Kenapa kena detoks?
KALAU TAK DETOKS, sia-sia je kita semua  telan VITAMIN CANTIK banyak-banyak setiap hari, sebab detoks ini sebenarnya  membantu badan kita MENYERAP NUTRIEN pada tahap OPTIMUM. Bila usus dah bersih, maka vitamin2 yang anda makan untuk cantik berseri mulus gebus tu semua akan diserap pada kadar optimum. Best kan??


Saya kongsi info ini di blog sebab saya percaya ramai yang nak kesan yang best bila makan suplemen untuk cantik , untuk slim or untuk apa-apa pun tapi mereka terlupa mereka perlu detoks terlebih dahulu. Barulah kesannya best. 

----------------------------------------------------------------------------------
 Haa...sayang kan???suplement ape pun yang kita ambil mestilah nak kesan yang OPTIMUM kan??

nak tahu secara terperinci tentang set detox dan fungsi2nya boleh klik disini...SET DETOX



 Segala testimoni yg dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan utk merawat, menyembuhkan, menganalisa apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan









3 comments:

  1. owh macam tu ka.... kira cuci dulu badan la ni...

    Recent Post by MananQayyim : Jangan Tertipu Dengan Majikan Anda.

    BalasPadam
  2. betul tu nak cantik pape pun kena detox dulu..

    BalasPadam
  3. ok jadi memang penting la untuk detox ye :)

    BalasPadam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top