Assalamualaikum wbt..salam ceria buat pembaca blog inspirasihuda.
Saya nak kongsi dengan anda semua.Jawapan kepada soalan kawan fb saya..
[Antara ESP dan mealshakes nie..yang mana pesakit buah pinggang boleh ambil]
Kak..adik saya ada masalah buah pinggang,selera kurang.selalu penat..apa yang boleh akak suggest??boleh ke adik saya ambik mealshakes??
Jawapan :
Boleh. Sb protin dlm mealshakes xbyk pon .Lg plak, protin dlm esp n mealshakes ni simplfied dan mudah dihadam.
Better ambil mealshakes untuk pesakit buah pinggang.
Dlm mealshakes byk minerals n vitamins berbanding esp. 


Thanks for reading! :)
semoga bermanfaat...

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga??
Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi huda untuk  FREE CONSULTATION
Ingin tahu bagaimana cara nak jadi ahli shaklee??klik dibawah.

HUDA | 014-5075708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top