Semalam saya check akaun, bonus dah masuk untuk warga bisnes shaklee..Hasil kerja keras bulan lepas,ada yang dapat 3 angka, ada yang 4 angka.Bagi yang masih berada di "zon selesa" sila sedar diri. Bagi saya dapat side income 4 angka dah kira syukur sangat..


Memulakan bisnes shaklee dengan tanpa sebarang modal.Terima kasih diatas sokongan kakak sulung saya ( Master Zahirah ),dia yang mula memperkenalkan shaklee kepada saya.Disamping saya amalkan makan suplement mengikut keperluan diri,saya juga dapat bantu rakan2.

Camne saya bantu??
Macam nilaaa.....

* ibu2 yang ingin menjayakan penyusuan ekslusif dan sepenuhnya selama 2 tahun,tapiiii.....susu badan kurang,saya bantu ibu ini dapatkan suplement yang terbaik buat dia.

* ibu hamil,ada banyak masalah ketika hamil,HB,penyakit itu ini,kurang tenaga,stress..saya cuba bantu dengan memberi suplement untuk mencukupkan keperluan nutrisi mereka.

* ibu yang bekerja juga memerlukan nutrisi yang mencukupi bukan??

* ibu bersalin...lagi la memerlukan nutrisi dan vitamin untuk mengekalkan tenaga dan mengembalikan kesihatan selepas bertarung nyawa melahirkan seorang "hamba allah".

* Risiko kolestrol tinggi juga menyebabkan penyakit datang tak kira usia,suplement semulajadi shaklee boleh bantu block kolestrol..

* Anak juga macam2 masalah yang mengganggu,tak lalu makan,sembelit,disamping dapat menyelesaikan masalah anak anda,suplement shaklee juga membantu mencukupkan keperluan nutrisi mereka.

* Pendek kata...anak,mak ayah,ibu datuk nenek memerlukan nutrisi yang lengkap dalam mengekalkan kesihatan sehari hari.Tak gitu??hihi..Jadi,secara tak langsung saya dapat "pahala'', membantu mereka yang memerlukan.

Anda nak buat bisnes??Tak perlu tunggu berhenti kerja..sebab kami buat bisnes online..
Jumpa mentor pun ..melalui fb dan whatspp..

Sangat seronok!!berbisnes dihujung jari.

Anda bagaimana?Ingin ada side income??kami boleh bantu..tapi ingat...segalanya bukan kerana mentor,tapi modal bisnes adalah diri anda sendiri.

Thanks for reading! :)
semoga bermanfaat...
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi huda untuk  FREE CONSULTATION
Ingin tahu bagaimana cara nak jadi ahli shaklee??klik dibawah.
HUDA | 014-5075708

3 comments:

  1. Alhamdulillah. Tahniah k.huda. Memang best dapat side income x-)

    BalasPadam
  2. tahniah ada side income yg besar. semoga terus berjaya tahun baru.

    BalasPadam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top